trwa ładowanie paska...
22-09-2018, 14:54:13 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:
 
   Forum   Regulamin Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: Pierwsza « 1 ... 8 9 10 +   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Helikon GUNFIGHTER  (Przeczytany 68526 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Koso
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Miejsce pobytu: Toruń
wiadomości: 1264





Ignoruj
« Odpowiedz #135 : 21-11-2017, 23:24:21 »

Nie zmienia to faktu, że uznanie reklamacji pod warunkiem przedstawienia paragonu jest nie właściwe. Poszukaj ale wydaje mi się, że wystarczy twoje oświadczenie o zakupie produktu.
Zapisane

"Życie jest łatwiejsze, niż się wydaje. Wystarczy godzić się z tym,co jest nie do przyjęcia obywać się bez tego co niezbędne i znosić rzeczy nie do zniesienia"
Barton_
Opinii: (0)
Użytkownik
**
Offline Offline

wiadomości: 93




Ignoruj
« Odpowiedz #136 : 21-11-2017, 23:30:39 »

Nie zmienia to faktu, że uznanie reklamacji pod warunkiem przedstawienia paragonu jest nie właściwe. Poszukaj ale wydaje mi się, że wystarczy twoje oświadczenie o zakupie produktu.
Nie chodzi o uznanie reklamacji pod warunkiem przedstawienia paragonu ale o przyjęcie reklamacji pod warunkiem przedstawienia paragonu. Gwarancja to dobrowolne świadczenie gwaranta, może on kształtować jej warunki dowolnie.
Zapisane
tomking
Opinii: (18)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 47
Miejsce pobytu: Katowice
wiadomości: 2070





Ignoruj
« Odpowiedz #137 : 22-11-2017, 00:00:43 »

Tak was czytam... i w sumie jakie to ma znaczenie czy kupiony u Kowalskiego czy Malinowskiego za gotówkę czy przelewem? Tu raczej chodzi że jest to produkt Helikona i do tego z wadą fabryczną. Teraz to właściwie zależy tylko jak Helikon się zachowa w stosunku do konsumenta swojego artykułu. Czy zleje go żądając paragonów lub używając innych możliwych kruczków dotyczących gwarancji czy zachowa się pro klient i uzna swój błąd w produkcji.
Zapisane

Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia.
Barton_
Opinii: (0)
Użytkownik
**
Offline Offline

wiadomości: 93




Ignoruj
« Odpowiedz #138 : 22-11-2017, 00:07:33 »

Napisałem jak to wygląda od strony przepisów. Czy producent zachowa się prokliencko to już kwestia marketingu i PR. Tego nie regulują przepisy tylko polityka firmy/dobra wola/rozsądek.
Zapisane
Koso
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Miejsce pobytu: Toruń
wiadomości: 1264





Ignoruj
« Odpowiedz #139 : 22-11-2017, 03:26:16 »

Nie chodzi o uznanie reklamacji pod warunkiem przedstawienia paragonu ale o przyjęcie reklamacji pod warunkiem przedstawienia paragonu. Gwarancja to dobrowolne świadczenie gwaranta, może on kształtować jej warunki dowolnie.
No fakt akurat tutaj bardziej podpada pod gwarancję niż rękojmie... a jak tak to sprawa przegrana. Niezdecydowany
Zapisane

"Życie jest łatwiejsze, niż się wydaje. Wystarczy godzić się z tym,co jest nie do przyjęcia obywać się bez tego co niezbędne i znosić rzeczy nie do zniesienia"
Barton_
Opinii: (0)
Użytkownik
**
Offline Offline

wiadomości: 93




Ignoruj
« Odpowiedz #140 : 22-11-2017, 08:18:20 »

Nie podpada ani pod jedno ani pod drugie bardziej czy mniej. To kupujący decyduje, na którą drogę się zdecydować. Spokojnie można to reklamować z rękojmi u sprzedawcy. Jest wada, jest zasadność roszczeń. Niech sobie sprzedawca z regresem idzie do producenta.
Zapisane
Japcun
Opinii: (0)
Zaawansowany użytkownik
****
Offline Offline

wiadomości: 291


https://fr.pastebin.ca/2835531




Ignoruj
« Odpowiedz #141 : 22-11-2017, 17:20:55 »

Zanim się wyskoczy z rękojmią itp łatwiej uderzyć do sprzedawcy.
Zadzwoniłem do CytadeliASG po wcześniejszym mailu.

Sympatyczny gościu zaczął szukać wg. moich wskazań (data itp) w ichniejszym systemie. Z tego co słyszałem to parę osób się zaangażowało. Szukali z 15 minut i znaleźli.
Mam pdf z paragonem z datą zakupu.

Wiecie, grzecznie i bez ciśnienia.

Teraz już raczej standardowo będzie kurtka w pudełko, formularz w załączeniu wraz z paragonem.

Dam znać potem co i jak.
Zapisane
Japcun
Opinii: (0)
Zaawansowany użytkownik
****
Offline Offline

wiadomości: 291


https://fr.pastebin.ca/2835531




Ignoruj
« Odpowiedz #142 : 01-12-2017, 13:32:36 »

Paczką z kurtką zaginęła, ale się znalazła

Kurier fedex odznaczył, że doręczona. Woził na aucie 3 dni.nvm

Pani Ania z Helikona (zalatana) odpisała mi, że gwarancja uznana i odesłali mi kurtkę.

Będę miał nową w Poniedziałek.

Wszystko odbyło się na "miękko" miło i grzecznie.
Nie czułem, nastawienia, że jestem problemem itp.

tak chyba powinno być
Zapisane
Strony: Pierwsza « 1 ... 8 9 10 +   Do góry
  Drukuj  

 
Skocz do:  

Podobne tematy
Temat Zaczęty przez Odpowiedzi Wyświetleń Ostatnia wiadomość
Helikon Level 7 Odzież i bielizna « 1 2 ... 19 20 » u99 288 67387 Ostatnia wiadomość 01-02-2018, 22:17:30
wysłane przez bartukas
Helikon 2015 Ogólne « 1 2 ... 39 40 » vi3dr0 587 86974 Ostatnia wiadomość 02-09-2018, 15:03:08
wysłane przez super
Helikon Kryptek Odzież i bielizna RazorS 1 1344 Ostatnia wiadomość 27-09-2015, 19:41:50
wysłane przez pepe
Helikon Wolfhound Climashield Apex Odzież i bielizna « 1 2 3 4 5 » RazorS 72 13881 Ostatnia wiadomość 08-10-2017, 22:11:52
wysłane przez La Chupacabra
Helikon Gunfighter vs Cougar vs Jackal Odzież i bielizna Rosik1010 10 1450 Ostatnia wiadomość 09-07-2017, 22:01:39
wysłane przez Ludlego