trwa ładowanie paska...
22-04-2019, 16:10:01 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:
 
   Forum   Regulamin Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: Pierwsza 1 2 3 4 ... 8 » Ostatnia +   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Rękawiczki zimowe  (Przeczytany 27864 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
madmun
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 30
Miejsce pobytu: Krk
wiadomości: 520


BSoD


WWW

Ignoruj
« Odpowiedz #15 : 13-12-2007, 15:15:28 »

Luknij na   

http://www.extremities.co.uk/epages/extremities.storefront/47613e570014cb7627410a022f020577/Catalog/1

Zapisane

To nie ja robie bledy, to one Trantiputltemy
Sahar
Opinii: (16)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
wiadomości: 2354


Użytkownik kompasu




Ignoruj
« Odpowiedz #16 : 13-12-2007, 15:17:43 »

Przeszczep !

Absolutnie nie kupuj tych ze SpecShopu, mam je od kilku dni i okazały się one niewypałem !
Jest w nich zimno bo nie przepuszczają pary wodnej, a ta kumulując się w środku oziębia dłoń.
Można w nich działać, ale na jesieni, a nie w zimie.
Są wykonane ok, ale na mrozy odradzam Ci ! ! !
Zapisane

TactiCool
przeszczep
Opinii: (28)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36
Miejsce pobytu: warszawa
wiadomości: 569


bite me




Ignoruj
« Odpowiedz #17 : 13-12-2007, 15:29:56 »


Fajne niektóre A używałeś ich? Jak się sprawują? I jak z odpornością na wodę? I nie wiesz czy gdzieś w Polsze są dostępne?

Przeszczep !

Absolutnie nie kupuj tych ze SpecShopu, mam je od kilku dni i okazały się one niewypałem !
Jest w nich zimno bo nie przepuszczają pary wodnej, a ta kumulując się w środku oziębia dłoń.
Można w nich działać, ale na jesieni, a nie w zimie.
Są wykonane ok, ale na mrozy odradzam Ci ! ! !

OK, dzięki, w takim razie se ich nie kupię...
Zapisane

9/21

WBB
madmun
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 30
Miejsce pobytu: Krk
wiadomości: 520


BSoD


WWW

Ignoruj
« Odpowiedz #18 : 13-12-2007, 16:57:57 »

czaje się na nie od roku Chichot Kumple mają i same pochwały nikt nie nazeka 

wiem że Summit w Kat je ma np: http://www.summit-asolo.pl/index.php?p=productsMore&iProduct=405&sName=Extermities--Velo-Glove

No i przedstawiciel na Polske http://www.extremities.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=28 W gdansku

no i wkoncu http://www.8a.pl/index.php?str=prod&idp=97

aaa i jeszcze E-pamir.p Chichot

Ty chcesz zeby one grzały były sniegoodporne  Co?
Zapisane

To nie ja robie bledy, to one Trantiputltemy
przeszczep
Opinii: (28)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36
Miejsce pobytu: warszawa
wiadomości: 569


bite me




Ignoruj
« Odpowiedz #19 : 13-12-2007, 17:18:09 »

Chcę żeby były ciepłe i żeby od razu nie przemiękały jak je trochę zamoczę i żeby przylegały do łapy a nie jak typowe narciarskie, w których można tylko kijek złapać... Tak jak wcześniej pisałem. Będę w nich różne rzeczy naprawiał a często ostatnio mi się zdarza to robić na dworzu...
Zapisane

9/21

WBB
madmun
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 30
Miejsce pobytu: Krk
wiadomości: 520


BSoD


WWW

Ignoruj
« Odpowiedz #20 : 13-12-2007, 17:34:38 »

najlepsze do pracy bylby te na <cieńkie i genialnie dopasowane do reki> Windstopperze ale jak przestaniesz pracowac to bedzie zimno Ci w ręce.

Albo to Northcape Glove - ale ich nie miałem ich na sobie ani nie widziałem na zywo wiec dupa .....

Zapisane

To nie ja robie bledy, to one Trantiputltemy
przeszczep
Opinii: (28)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36
Miejsce pobytu: warszawa
wiadomości: 569


bite me




Ignoruj
« Odpowiedz #21 : 13-12-2007, 17:41:39 »

te northcape`y mi się podobają... Tylko nie ma ceny ani nie wiem jak rozmiar wybrać... Czy oni też mają jakieś fajne opcje żeby se rozmiar gdzieś sprawdzić :?
O cenę chyba będę musiał zadwonić.

Tylko nie wiem czy przez tą skórę będę coś czuł :?
Zapisane

9/21

WBB
madmun
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 30
Miejsce pobytu: Krk
wiadomości: 520


BSoD


WWW

Ignoruj
« Odpowiedz #22 : 13-12-2007, 17:49:03 »

leniuch

http://www.e-pamir.pl/0,1137,northcape-glove.html  Chichot tu kupić 

http://www.bergside.pl/rekawice-northcape-glove-windstopper-p-448.html a tu niby rozmiarówka 


Własnie tyz nie mam zielonego pojecia jak czucie bedzie wyglądało w tych rekawickach 
Zapisane

To nie ja robie bledy, to one Trantiputltemy
Sahar
Opinii: (16)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
wiadomości: 2354


Użytkownik kompasu




Ignoruj
« Odpowiedz #23 : 13-12-2007, 19:09:47 »

Na zdjęciu wyglądaj fajnie, ale wątpię by udało Ci się złapać śrubkę w nich Smutny
Zapisane

TactiCool
qkiel
Opinii: (2)
Zaawansowany użytkownik
****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
wiadomości: 301


awatar: "Blue Vampire" Adam Rakowski




Ignoruj
« Odpowiedz #24 : 16-12-2007, 19:07:23 »

http://www.outdoorresearch.com/home/style/home/handtools/gloves/work_gloves/72521
moze cos takiego ? cfirma chyba niczego sobie

http://www.outdoorresearch.com/home/style/home/handtools/gloves/work_gloves/72542
te sa jeszcze fajne
ino jak to zwykle bywa, produktow tej firmy nie mozna dostac na polskim rynku...
« Ostatnia zmiana: 16-12-2007, 21:03:49 wysłane przez qkiel » Zapisane

"A mądrość zawsze oznacza brak pewności czegokolwiek. Poza tym może, że niczego się nie wie." Jacek Sobota "Głos Boga" str. 132
Wiedza jest jak spirytus, tylko tęgiej głowie sluży.
Czas to Szczescie.
ov_Darkness
Opinii: (1)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36
Miejsce pobytu: Festung Warschau
wiadomości: 600


kocham noże(m)




Ignoruj
« Odpowiedz #25 : 17-12-2007, 02:45:52 »

Odradzam Extremities (handlowałem nimi kiedyś), chyba, że coś się zmieniło - straszna duszerka w szyciu, chociaż design, materiały i...cena z najwyższej półki.
Szczep, po nowym roku mogę zdobyć dla Ciebie takie Hatche.

Fujin: ostre koło? O_o
Zapisane

Silly monkeys give them thumbs they forge a blade...

I never wanted to be different. I just wanted to be me.
8.5/20
logan
Opinii: (0)
Świeża krew
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Miejsce pobytu: Jarosław
wiadomości: 14




Ignoruj
« Odpowiedz #26 : 04-01-2009, 21:55:20 »

Pechowo pozbyłem się starych skórzanych rękawiczek, muszę pilnie coś nowego zakupić i przyznam szczerze nie mam większego doświadczenia z zakupem owych.
Do chwili obecnej używałem zwykłych skórzanych,ale obecnie zastanawiam się nad zakupem czegoś bardziej zaawansowanego.
Służyły będą w 90% do chodzenia do pracy i od czasu do czasu na lekki wypad w teren.
Materiał to preferowana skóra lub skóra + domieszki.
Cena jaką jestem skłonny zapłacić to ~100pln.

Z tego co przeglądałem to wpadły mi w oczy takie modele:
http://www.militaria.pl/rothco/rekawice_skorzane_(rt-3451)_p1791.xml
lub ewentualnie coś w tym stylu
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=520961727

Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Zapisane

Los sprzyja gotowości umysłu.......
McBren
Opinii: (0)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 46
Miejsce pobytu: Pomorze
wiadomości: 5873





Ignoruj
« Odpowiedz #27 : 05-01-2009, 15:33:20 »

 Z tych linków to żadne mi się nie podobają. Rothco to firma na poziomie Militeca (albo i gorzej). Te drugie zaś pachną BHP na wiele kilometrów.
 Osobiście używam zakupionych z demobilu u Kuby Boskiego rękawic skórzanych z goretxem (i ocieplaczem), co prawda gore w nich nie było i wygladały strasznie po wyjęciu z paczki, ale po umyciu i natłuszczeniu służą mi już kilka lat. Niestety w tej chwili nie widzę ich na allegro.

 A może te:
http://www.allegro.pl/item519573148_rewelacyjne_rekawice_gore_tex_bundeswehr_l_xl.html
 lub te:
http://www.allegro.pl/item520900287_rekawice_rekawiczki_holenderskie_dpm.html
Zapisane
_domestos_
Opinii: (5)
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 33
Miejsce pobytu: Nekla
wiadomości: 161


Szalony Czarnowołgista




Ignoruj
« Odpowiedz #28 : 05-01-2009, 15:57:05 »

Te dpm mam - fajne i cieple, ale robic w nich cos minimalnie bardziej zaawansowanego... hmmm... nie bardzo.

Juz predzej te - ten dodatkowy palec jest jakby mniej grzany - ale juz wiecej nimi mozna zrobic. (na mnie pasuje 9 - co w tym przypadku przeklada sie na m)

http://www.allegro.pl/item538039935_rekawice_zimowe_armii_szwajcarskiej_b_cieple_m.html

Ludzie sobie ogolnie chwala nomexy amerykanskie - wiec moze ich wersja zimowa bedzie git?

http://www.allegro.pl/item535854838_armybase_rekawice_cold_nomex_hau_15_p_large_10.html
« Ostatnia zmiana: 24-01-2009, 14:44:19 wysłane przez _domestos_ » Zapisane

"Ważne, żebyśmi zdrowi byli" ;-)
SWAT
Opinii: (0)
Ekspert
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 37
Miejsce pobytu: Pabianice
wiadomości: 565


Mountain Warfare


WWW

Ignoruj
« Odpowiedz #29 : 05-01-2009, 16:47:12 »

to ja wykorzystam topic i napisze że też poszukuje rękawic na zime, przeznaczenie góry, mogą to być łapawice ew. 5-palcowe oczywiście z wew. rękawiczką
Zapisane

"Jeśli w jakimś człowieku zespolą się zdolności przywódcze z
nieprzeciętną inteligencją i charakterem, formuje się wtedy jednostka,
przed którą może nie być osiągnięć niemożliwych"
Strony: Pierwsza 1 2 3 4 ... 8 » Ostatnia +   Do góry
  Drukuj  

 
Skocz do: