trwa ładowanie paska...
22-03-2019, 21:58:37 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:
 
   Forum   Regulamin Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: Pierwsza « 1 2 3 4 5 ... 10 » Ostatnia
 21 
 : 21-03-2019, 23:22:00 
Zaczęty przez LYSY8 - Nowe: wysłane przez LYSY8
@LYSY8 Ty wejdź jak najszybciej w jakąś kooperatywę z kolegami z południa, bo Cię te ich nowe zajawki obuwnicze do kurwicy doprowadzą...
Już mnie doprowadzają  
Kupiłem Vagabundy....i 2 tyg później wprowadzili nowszy i chyba lepszy model  Niezdecydowany
Teraz jeszcze te nowości ... ogólnie planuję wymienić stajnie moich butów na Prabosy.....ale kuuuwa mnie nie stać  

Kupie od nich za dwa tygodnie te Vagabundy, ale przy stopie 27,5 cm nie wiem w jaki nr celować skoro nie na 42,5... Niezdecydowany
Tyyyy ja przy 27,5cm długości jednej stopy (bo druga jest ciut dłuższa Chichot ) mam 43/9,długość wkładki w rozmiarze 43/9 to ok 287mm,szerokość w najszerszym miejscu 10cm.
Pierwsze buty do których nie wkładam pod oryginalne wkładki ,starych monowskich plastikowych "kratek".


ed.p.s.
A do wiosny pewnie nic nowego nie wypuszczą  Z politowaniem
I wykrakałem 

Kuuurde...może bym u nich dorobił sobie jako doradca w butofilskich sprawach 
A duże doświadczenie mam.... w psuciu butów 


 22 
 : 21-03-2019, 22:52:41 
Zaczęty przez LYSY8 - Nowe: wysłane przez tomking
@LYSY8 Ty wejdź jak najszybciej w jakąś kooperatywę z kolegami z południa, bo Cię te ich nowe zajawki obuwnicze do kurwicy doprowadzą...

Kupie od nich za dwa tygodnie te Vagabundy, ale przy stopie 27,5 cm nie wiem w jaki nr celować skoro nie na 42,5... Niezdecydowany

 23 
 : 21-03-2019, 22:48:05 
Zaczęty przez zirkau - Nowe: wysłane przez tomking
Nie rozumiem o co ci chodzi z wewnętrzna średnicą opon o tym samym rozmiarze. Pierwszy raz słyszę, zeby to kogokolwiek obchodziło.

Ja też nie wiem o co tu kaman? Dla mnie to takie kolejne zaszyte wybujałe pseudologiki barton_'a. Już się naczytałem jego "mądrości"  Z politowaniem

 24 
 : 21-03-2019, 22:42:35 
Zaczęty przez LYSY8 - Nowe: wysłane przez LYSY8
Kuuuuwa!!!
 

Vagabundy są.....zajebiaszcze...wygodne.... nawet ładne i zgrabne ...ale to nowe.... sa przezajebiste 

 25 
 : 21-03-2019, 22:18:10 
Zaczęty przez zirkau - Nowe: wysłane przez fishdick
Barton.
No tak, w Prestach i Schraderach wentyle się wymienia, ale zrozumiałem, że stwierdziłeś, że są zamienne między sobą. Jeśli tak, to zaszło nieporozumienie, wiec sorry.
Wciąż nie wiem co to jest wentyl zintegrowany. Jakieś fotki może, czy coś? Nigdy o czymś takim nie słyszałem.

Felgi 28 cali, czy też 700c, czy 622mm, czy też wreszcie 29 cali wszystkie mają taką samą średnicę, w zakresie jakichś tam tolerancji, bo producenci rowerów i komponentów to nie aptekarze.
Wewnętrzna szerokość rzeczywiście może wahać się od 17-18mm w wyścigowych kolarkach  aż i do 70mm+ w fat bike'ach. Jeżeli serwisowałeś, to wiesz, że zwykle jest to 18-21mm, nieco więcej w niektórych kołach do MTB.
Opony na te koła to od cieniutkich, wyścigowych 23mm (a są chyba też węższe), przez rozsądne szosowe 25-28mm, nieco wygodniejsze 32mm, touringowe i terenowe 34-38mm, terenowe 40-45, i do górali 50mm i wiecej.
Różnica w średnicy (zewnętrznej, nie wewnętrznej) opony w stosunku do szerokości wewnętrznej obręczy powoduje nieznaczne różnice w tym jak się opona ułoży. Ta sama opona na węższej feldze będzie węższa i wyższa, na szerszej szersza i niższa. Będzie też nieco inaczej pracować pod obciążeniem. Tyle, że te różnice przy najpopularniejszym zakresie szerokości obręczy nie przekroczą z reguly +/- 5% średnicy opony. Tego nie widać za bardzo na oko, nawet gdy się przyjrzeć dobrze, trzeba dla pewności suwmiarką mierzyć.

Zakładając, że rozmiar 28x1.6 w calach jest rzeczywisty a nie umowny daje nam to wybór opon pomiędzy 38mm x 700c, a 42mm x 700c. 40mm faktycznie jest rzadkawym rozmiarem, ale 38mm i 42mm jest jak psów i wcale nie wszystkie są takie drogie. Nie chce mi się szukać i udowadniać, jest Gugel od tego, jeśli mi nie wierzysz.

Nie rozumiem o co ci chodzi z wewnętrzna średnicą opon o tym samym rozmiarze. Pierwszy raz słyszę, zeby to kogokolwiek obchodziło.


Koso.
W tym lepsiejszym jest Sram, w tym tańszym mieszanka Microshift i Btwin.
W tym lepsiejszym są rewelacyjne koła jak na ten przedzial cenowy. Ma też całkiem niezłą recenzję na Road.cc, po angielskiemu, jak ktoś chce to mogę zalinkować.
Piszą tak: świetne koła, dobry groupset, fajna rama (choć brzydka), taki sobie widelec, nie zachwycające hamulce (Promax z metką Deca).
Gdybym szukał takiego takiego roweru dla siebie, to kupiłbym go, i ewentualnie z czasem podmienił heble i widelec na lepsze, gdyby było trzeba.
Za te pieniądze ideału nie ma, ale tu jest niemal perfekcyjny balans cena/wartość rzeczywista, a to rzadkość.


 26 
 : 21-03-2019, 20:14:33 
Zaczęty przez LYSY8 - Nowe: wysłane przez Witosław
Nr 1 to będzie chyba dla mnie but idealny.
https://www.youtube.com/watch?v=veX3_hvyYpE

Ciekawe kiedy w ofercie.

 27 
 : 21-03-2019, 19:04:31 
Zaczęty przez zirkau - Nowe: wysłane przez Barton_
Średnice wewnętrzne opon 28" są co najmniej 4 różne z czego 2 średnice są w powszechnym użyciu a 2 to margines rynku.
Rozbieżność w szerokości obręczy jest znaczna. O ile mnie pamięć nie myli od 18 do chyba 50 mm.
Wentyl w AV i DV jest wymienny. Sprzedałem tego masę. W jednym systemie palcami się wykręca, w drugim kluczykiem (bywa w kapturku).
Nie naczytałem się pseudonaukowców tylko kilka lat pracowałem przy sprzedaży i serwisie posprzedażnym rowerów i widziałem takie zagwozdki, że się fizjologom nie śniło (naczytałem się również ale instrukcji i katalogów) bo poza ubrudzeniem się robotą lubię wiedzieć co z czym i jak zaplanowano.

 28 
 : 21-03-2019, 18:25:20 
Zaczęty przez Misiakus - Nowe: wysłane przez taiti
co to za zdjęcie ?

 29 
 : 21-03-2019, 18:24:42 
Zaczęty przez Łowca1989 - Nowe: wysłane przez taiti
ten zestaw brałbym w ciemno !

 30 
 : 21-03-2019, 18:05:38 
Zaczęty przez zirkau - Nowe: wysłane przez Koso
Jeśli faktycznie tam siedzą części srama to ok. Cześć jest część. Ja miałem do czynienia z rowerami w całości z części BTwina. A smarowanie to temat rzeka i oczywiście czego i czym... Ja również smaruje i czyszczę dopiero kiedy wyczuje znaczne opory. Wychodzę raczej z założenia, że rower ma jeździć a nie stać co chwile rozebrany.
Krossy jeśli się ma porównanie to faktycznie odbiegają od innych "markowych" producentów a ładowanie w stocku do rowerów MTB wolonbiegów trochę razi. Ale jak się znajdzie odpowiedni model z dobrymi częściami na których nam zależy... nie widzę przeszkód.

Strony: Pierwsza « 1 2 3 4 5 ... 10 » Ostatnia