trwa ładowanie paska...
09-02-2012, 00:28:37 *
Aktualności:
Wybierz jezyk:

Forum   Zaloguj się Rejestracja   Tagi
Strony: 1   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Śpiwór  (Przeczytany 6608 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek.
Smoke
Opinii: (0)
Świeża krew
*

Miejsce pobytu: Katowice

W czym mogę pomóc ?

Ignoruj
« : 21-03-2006, 23:32:01 »

Witam

Wymagania mam małe, ale zielony jestem w te klocki i chciałem szanownych kolegów poprosić o radę, nie znam się na tych wszystkich thermo coś tam i inny poliestrach ...

Jako, że w moim wakacyjnym planie wyjazdowym figuruje pare festiwali muzycznych i min. zlocik knives, to muszę się zapotracyć w jakiś śpiwór, no ale to szczerze mówiąc łatwa sprawa dla mnie to nie jest, bo nawet nie wiem gdzie szukać Mrugnięcie śpiwórek musi być :

- tani (jak na kieszeń licealisty)
- lekki i mały (oczywiście, że zależy im na tym, by zajmował jak najmniej miejsca i był jak najlżejszy, ale nie musimy przesadzać)
- odpowiedni na polskie podnamiotowe temperatury w okresie czerwiec-sierpień
- kształt obojętny (mumia/prostokątny) byleby wygodny

gdzie szukać, na co zwracać uwagę ? ...

Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc
Krzysiek

... emkoholic ...
... to download is human, to share is divine ...
[/size]
Akme
Użytkownik
**

Miejsce pobytu: Warszawa

Backpacker

Ignoruj
« Odpowiedz #1 : 21-03-2006, 23:35:34 »

Polecam spiwory czeskiej firmy Hannah...
http://www.hannah.cz/en/getSection.do?page=homepage
Przetestowalem dwa modele - Biker i Scout. Jestem bardzo zadowolony... tym bardziej, ze cena nie byla zbyt wygorowana Chichot
Scout jest cieplejszy - nawet moja zona, chociaz jest zdecydowanie cieplolubna, nie marznie w nim.

Acha... do dostania w wielu sklepach gorskich i sportowych (nawet w Decathlonie bywaja.)

W Katowicach macie tez Horyzont, wiec mozesz wybrac cos z ich oferty:
http://www.e-horyzont.pl/site/?p=produkty&szukaj=yes&katid=7&pkatid=&marka=&cenasort=yes&subm=Szukaj